keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

neuvolointia

Neuvolassa kaikki oli hyvin, et ei mitää ihmeellisii. :) kauhee vauhti oli taas pikkusella päällä ku yritettiin kuunnella sydänääniä. Koko ajan meni karkuun ja kuulu kauhee tömähtely siitä laitteesta koko ajan kun se liikkui siellä. Mun verenpaineet oli vähän noussu, joka on tosi hyvä koska ne oli viimeks niin matalat. Oon huomannu kyl ettei niin pahasti oo pyörryttänytkään vähään aikaan onneks, koska se oli ihan kamalaa.


Ja jes! Ollaan paljon puhuttu mun neuvola-tädin kans siitä, että kun täällä Forssassa on järjestetty joskus sellasta ryhmää joka on nuorille äideille ja nuorille odottajille tarkoitettu. Se pisti sit liikkeelle sellasen kyselyn et olisko siihen osallistujia ja et olisko tällästä mahdollista järjestää taas ja nyt se oli saanu tiedon että se pystytään järjestää. :) Mun mielestä olis tosi kiva tutustuu nuoriin äiteihin tai odottajiin jotka on myös täältä suunnalta, joten ehkä siellä sitten kun se ensimmäisen kerran järjestetään. Muhun kuulemma otetaan sieltä sitten yhteyttä.


Seuraava neuvola-aika varattiin vasta toukokuun 7. päivälle, joten siihen on pikkusen aikaa. :o mut onneks tähän väliin tulee se äitiyspoliklinikalla käynti, joka on siis tasan 3 viikon päästä eli 17.4. Eiiii jaksais millään odottaa et pääsis näkemään pikkusen taas :)

Lauantaina olis tarkotus lähtee Espoossa käymään kun mun serkulla on 1v synttärit. Aika on menny ihan tosi nopeesti, vastahan tuo syntyi. :D


ps. oon melkein ihan varma, että tunsin eilen ensimmäiset ihan kunnon potkut. :o Niit tuli kaks sillee peräkkäin ja oli just sellasia, kun mulle on niitä kuvailtu. Oon siis aikasemmin jo pystyny tuntee sellasta möyrintää alavatsalla välillä, joka neuvola-tädinkin mukaan on mitä luultavimmin vauvan liikkeitä :) aaaw<3

4 kommenttia:

  1. Hyvä että kaikki oli hyvin <3 :)

    VastaaPoista
  2. mimmost on ku ite oot silti aika nuori nii miltä tuntu ku yhtäkkii selvis et oot raskaana?? tuliko järkytyksenä vai oliks pikemmin ilonen vai hämmentyny?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sain samantapaisen kysymyksen mun kysymyspostaukseen, joten voisin kopioida siitä suoraan tähän :)

      "Mitkä olivat ensi ajatuksesi kun sait tietää raskaudesta?
      - kopioihin tähän eräästä merkinnästäni pätkän: Musta tuntuu et punastuin, kun näin ja käsitin raskaustestin tuloksen... Mun ajatukset oli tosi sekavat ja musta tuntu et olisin pyörtymässä. En osannu yhtään ajatella onko se hyvä vai huono asia että testi näytti positiivista."

      Poista