torstai 16. toukokuuta 2013

65 kysymystä –videopostaus

Saatiin Hannan kanssa eilen illalla editoitua tää video mistä kirjotinkin viime postauksessa. Tästä tuli kyllä tosi pitkä ja en tiedä jaksaako kukaan katsoa tätä loppuun asti, mutta tässä tää nyt olis kuitenkin! Toi 65 kysymystä on loppujenlopuks kyllä tosi paljon varsinkin tälläseen videoon.
Tässäkin videossa on myös huumoria joukossa, joten älkää ottako esim. mun laulunäytteitä niin tosissaan :D (nyt tää kuulostaa siltä et haluun ihmisten luulevan et laulan paremmin kun tässä videolla, hahah)
Tää on nyt näillä näkymin aikanakin viimenen video vähään aikaan, ettei ketään ala kyllästyttää. Me lähdetään muutenkin huomenna kohti Helsinkiä Milkan ja Hannan kanssa, joten sen takia nyt postauksia ei tule taas vähään aikaan, ainakaan maanantaihin mennessä :)
Vielä kuvaa siitä peruukista minkä oon luvannut esitellä, mutta aina (ylläys, yllätys) oon sen unohtanut. Mä en tajua miten mulla on näin huono muisti liittyen tälläsiin asioihin. Koska heti ton videonkin jälkeen mä unohdin sen, eikä mitään hajua mistään, että piti peruukkiin koskea kun sisälle mentiin.
IMG_6422
Mun piti laittaa tää vappuna väähän, mutta unohdin ottaa sitä mukaan täältä mun vanhempien luota, joten se sitten jäi :/ mutta tältä erää ei oo muuta asiaa, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti