tiistai 11. helmikuuta 2014

Blogin tulevaisuudesta

Ärsyttää! Mun tästä bloggaamisesta ei kyllä näytä tulevan enää yhtään mitään... :D Kyse ei oo siitä, ettenkö haluais kirjotella, vaan motivaatio puuttuu ihan kokonaan. Onks kenelläkään minkäänlaisia vinkkejä siihen miten sais vähän motivaatiota ja jaksamista nostettua?

Aktiivisena mut/meidät löytää kuitenkin  >klik Instagramista klik< ja >klik Ask.fm:ista klik<! 



Yks idea siihen miten saisin bloggausintoa takaisin on se, että alkaisin muuttamaan tän blogin suuntaa vähän enemmän lifestyle-tyyppiseks ja pois päin vauva- ja perhejutuista. Tietenkin mun elämän keskeisin asia on perhe ja lapsi joten blogi tulisi edelleen sisältämään juttuja Milkasta ja perus arjesta.

Blogin ollessa tälläinen lapsi/perhe aiheinen niin mulla on suurempi kynnys kirjottaa esimerkiksi siitä mitä mä teen mun vapaa-aikana Milka ollessa esimerkiksi isänsä luona. Jos oon viihteellä, toisessa kaupungissa kavereiden kanssa tai mitä vaan. Lisäks voisin paljon paremmalla omatunnolla laittaa tänne myös meikki-, hius- ja vaatejuttuja jos blogin suuntaa lähen laajentamaan. 

Noh sen näkee sit, että miten tää blogi lähtee kehittymään jos lähtee mitenkään, hahah :D Mitä mieltä te olisitte tälläsestä? :)

Värjäsin mun hiukset jonkin aikaa sit violetiks. Nyt nää on kyllä jo tummemman lilat kun tässä kuvassa :D

Alan nyt kirjottelemaan uutta postausta toisesta aiheesta jonka julkaisen luultavasti huomenna :)! Kerranki ku on inspiraatio kirjottamiseen niin käytän tän ajan hyödyksi ja kirjotan koko sen ajan mitä inspiraatio kestää :D Palaillaan <3

3 kommenttia:

  1. "Kaikilla" on violetit hiukset! :D Se on vissii sit tän vuoden muoti, luulin olevani ainoo mut nyt on tullu jo muutama ihmine vastaa jolla on ihan violettitukka. Tos kuvassa noi on kivat vaaleen lilat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo ees netissä törmänny keneenkään tuttuun/puolituttuun/kaveriin kenellä ois violetit hiukset :D mut kiva et ihmiset uskaltaa myös vähän näitä "oudompiakin" värejä värjäillä :D

      Poista
  2. Voithan sä aina tuoda uusia juttuja tänne blogin puolelle, oon varma että saat sitä kautta myös uusia kiinnostuneita seuraajia, riippuu tietenkin mistä kirjottelet.

    Mä sain pari kuukautta sitten hillittömän ispiraation (joka siis jatkuu edelleen) kun tajusin että mähän voin alkaa kirjottelemaan mun raskaudesta ja sen tuomista uusista asioista tms! Ennen sitä kirjottelin sitä sun tätä kun en oikein osannut päättää mistä päivittelisin blogiani. Ja inspiraatio varmaan vaan kasvaa pienen ihmisen tulosta. :)

    VastaaPoista