torstai 22. toukokuuta 2014

Uudet kuteet ja Milkiliini

Heippaaa! Käytiin tänään vähän shoppailemassa Hannan kanssa pääasiassa Japanin matkaa varten. Mukaan löytyi mekko, shortsit ja kaksi paitaa. Lindexissä oli sellanen tarjous, että kun osti 40 eurolla vaatteita niin sai 10 euron alennuksen :) Nyt on suurin stressi Japaniin mukaan otettavista vaatteista ohi ja aikalailla tiedossa jo mitä pakkaan mukaan.

Milka sai tänään Hannalta uudet kenkulit ja ne sopii tytylle kun kengät jalkaan (he-he oon aika hauska).

Paita: Lindex 19,95e / Shortsit: Lindex 14,95e
 Toi paita on ihan superkiva kun se on tarkotettu just tohon, että se laitetaan housujen alle. Shortsit on vähän liian isot mulle, koska ei ollut sopivaa kokoa ja halusin silti noi! Onneks mekon mukana tullut vyö hoitaa tilanteen erittäin onnistuneesti. ;) Kummasti alkaa treenaukseen motivaatio nousta vaatteita kokeillessa, kun ei mee sitten millään enää se koko mitä aina ennen käyttänyt :D Ja aina ennen tarkoittaa vuosia :D

Mekko: City-market 29,95e
 Olin jo pitkään suunnitellut ostavani maximekon kesäksi. Nyt sit ostin pääasiassa Japania varten ja ahh, oon rakastunut <3 Kävin monessa eri kaupassa kattelemassa ja kokeilemassa mekkoja, mut tää oli kyl ehdottomasti paras mun päällä kaikista mitä kokeilin.

Lisäks ostin myös ihan perus mustan topin Lindexistä ja sillä hintaa oli 7,95e. Sain tosiaan Lindexin ostoksista sen 10e alennusta kun meni yli sen 40 euron mikä piti olla :)

Milkalla on uudet kengät jalassa näissä kuvissa ja muutenkin Milkan outfit oli tänään mun mielestä niiiiiin kiva! Milka oli muutenkin ihan super-ihanalla tuulella koko päivän ja mulla oli kaikin puolin mukava päivä.



Pistän Hannan kohta jatkamaan sitä vapaapäivä videoo ja koitetaan (hehe siis Hanna koittaa XD oon niin avulias aina) saada valmiiks se tänään. Luultavasti se valmistuu jo tänään ja pistän sen yöks sit latautumaan youtubeen ja TOIVOTTAVASTI saan sen huomenna julkaistua. Luvata en voi mitään ;) Mut heipadei <3

12 kommenttia:

  1. Uu. Ootte niin super ihania 💕 ihana mekko! On niin kiva kuulla teist taas. Lisää. 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittiii :)! ite tykkään kans tosta mekosta tosi paljon :D

      Poista
  2. Onko teistä tehty moneen lehteen haastatteluja

    VastaaPoista
  3. Sellainen kysymys heräsi, että miksi ostit japanin matkaa varten vaatteita? (tämä ei ole nyt mikään tuomitseva kommentti) kun siellä ei käsittääkseni ole kuitenkaan mitään pukeutumisrajoituksia (olkapäät, jalat, pää yms ei sais näkyä). Kun eihän yleensä ihmiset osta ulkomaan reissua varten vaatteita, jos ei ole jotain tiettyä syytä. Lisäksi vaatteita voi pestä käsin lavuaarissa matkan aikana.

    Tälläinen ajatus heräsi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaus on ihan niin yksinkertainen kun se, että kaikki mun kesävaatteet on ihan rähjäsiä ja vanhoja :D Joka tapauksessa olisin siis joutunut niitä hankkimaan ja oon tosi,tosi huono ostamaan itelleni vaatteita. Tää oli nyt hyvä tällänen "tekosyy" niiden hankkimiseen:) Haluan kuitenki näyttää siistiltä ja olla edukseni. :) Milkan kans kulkiessa ei niin väliä kun kaikki näkee että oon äiti hahah :'D

      Poista
    2. Mä ostelisin sieltä, mut tuskin on kokoja kun ollaan kumminki niin paljon pidempi ku siellä se normi on :D

      Poista
  4. Tosi kivoja noi ylimmäiset kuvat, näytät ihan mallilta! Ja Milka on niin lutunen, ihanat tossut kyllä :) Mitä kaikkee oot aatellu pakata mukaan matkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Koitan mennessä pakata mahdollisimman vähän tavaraa niin saa tuotua japanista enemmän :D

      Poista
  5. Tee postaus ennen Japanin matkaa fiiliksistä ja matkatavaroista ja sit tietty matkan jälkeen, ja paljon kuvii :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin oon suunnitellu! :D uskon et tuun postailemaan myös japanissa kun otan kuitenkin koneen mukaan:)

      Poista
  6. On se toi sama mekko! Paitsi et se oli ales 20e ;)

    VastaaPoista