sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Juhannus ja marsukuume!

Moikkelismoi! Juhannus olis nyt aikalailla jo vietelty ja me ollaan Milkan kanssa edelleen mun vanhempien luona. Kotiin suunnataan luultavasti huomenna tai keskiviikkona. :) Mä meen joka tapauksessa kotona käymään jo huomenna vaikka tulisinkin vielä takasin. 

Juhannus meni ihan rauhallisissa merkeissä. Käytiin perjantaina seurakunnan järjestämässä juhannustapahtumassa ja oli ihan mukavaa vaikkakin vähän erilaista kun normaalisti. :D Siellä oli jotain ohjelmaa, kahvittelua ja grillaamista. Piti jonkinlaista ohjelmaa saada tolle päivälle niin mentiin sit koko poppoon kera sinne.

Eilen oli sit sauna lämpimänä ja mäkin kävin piiitkästä aikaa saunassa. En oo mikään ihan hirveen suuri saunomisen ystävä, mut tällee harvoin käytynä se on mukavaa. :) Sit grillailtiin ja rapsuteltiin marsuja vaan!

Tänään me lähdettiin käymää mun papan luona Rengossa. Oli kiva nähdä sitä pitkästä aikaa ja se tykkäs tosi kovasti kun Milkakin tuli käymään :')


Mun pikkusiskolla on kaks marsupoikaa, Sulo ja Elmeri. Elmeri on Sulon isä ja aaaww ku marsut on ihania <3 Meillä on ollut joskus monta vuotta sit marsu nimeltä Nappi ja se oli kans ihan mahtava otus. Marsu on oikeestaan ainut jyrsijä mistä tykkään aikas paljon. Nyt kuumeilenki aika kovasti parista marsuvaavasta, mut toistaseks ainakin saa jäädä, koska on niin paljon muuta hankittavaa ennen niitä. :D Kattellaan sit myöhemmin!

Nappi-kamu <3
Sulo ja Milkan ilmeilyä tältä päivältä. :D

Ilmat sais alkaa jo ihan oikeesti pikkuhiljaa paranemaan, koska mulla menee hermot! :( Mä rakastan kesää ja en tykkää pahemmin muista vuodenajoista kun kesästä ja sit kun se vihdoin tuli niin sää on tällästä... Vesisadekaan ei haittais yhtään jos vaan olis lämmintä! Yhyyy!

Mut paistatellaan täällä blogin puolella taas tuota pikaa moikamoii! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti