torstai 19. kesäkuuta 2014

Pikapostaus

Moikka! Ajattelin tulla päivittelemään pikasesti tänne blogin puolelle juttua ennen kun meen nukkumaan. Ihan kauhee väsymys aaaa! :D Oon kyllä ihan onnellinen, että väsyttää näin "ihmisten aikoihin", aamusin on niin paljon helpompi herätä kun on menny aikasemmin nukkumaan. Ennen menin aina vasta puolen yön jälkeen... Hups. Nyt kello on jo niin paljon, että kirjottelen ihan pikaisesti vaan.

Parin viikon takainen kuva.
Tää päivä alko niinkin mukavasti kun, että Milka tipahti mun sängyltä... :( Se tuli aikasemmin aamulla hetkeks vielä mun viereen nukkumaan ja heräsin siihen kun kuulu kopsahdus ja perään huuto. Huuli auki ja verta tuli aikas reippaasti niinkun huulesta yleensäkin. Äkkiä se onneks tyrehty ja kipu helpotti. Nyt Milkin huulta koristaa aika ikävän näkönen haava. :/

Kuvattiin tänään Hannan kanssa suurin osa mun Japanin ostoksista ja Hanna saikin jo editoitua sen. Pistän sen siis ens yöks lataamaan niin hyvällä tuurilla täällä on huomenna jo uus pieni video katsottavissa. :)


Huomenna olis tarkotus mennä Milkan ja mun äidin kanssa yhdelle leirikeskukselle viettämään vähän juhannusta. Sieltä matkataan sit mun porukoille ja ollaan siellä varmaan aikalailla koko viikonloppu

Ei muuta, pakko pistää video lataamaan ja painuu pehkuihin ennen ku menee väsymys ihan yli!  Hyvää yötä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti